Για να απολαύσετε τη μοναδική εμπειρία της συμμετοχής στους αγώνες δρόμου της Διοργάνωσης "Τρέχοντας στην Καλλιθέα - Kallithea Run", μπορείτε να διαβάστε τις Ειδικές Τεχνικές οδηγίες για τους δρομείς των αγώνων δρόμου 5, 10 και 4 x 2,5 χλμ. καθώς επίσης και Πρακτικές Συμβουλές για ασφαλή και ευχάριστη συμμετοχή, ανοίγοντας τους παρακάτω συνδέσμους.

Γενικές – Τεχνικές οδηγίες για τους δρομείς των Αγώνων 5 χλμ, 10 χλμ και 4 x 2,5 χλμ

Πρακτικές συμβουλές για ασφαλή και ευχάριστη συμμετοχή.

 

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΓΩΝA ΔΡΟΜΟΥ 5 και 10 χλμ.

ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να συμμετάσχει κάποιος στον Αγώνα Δρόμου των 10 χλμ και 5 χλμ θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας του.

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Πριν ξεκινήσετε από το σπίτι σιγουρευτείτε ότι έχετε μαζί σας τα ακόλουθα:

  1. Τον αριθμό που και τις παραμάνες που παραλάβατε το Σάββατο πριν τον αγώνα από το κέντρο εγγραφών (Πλατεία Δαβάκη)
  2. Τη σακούλα για τα ρούχα, με τον αριθμό κολλημένο επάνω της.

ΑΦΙΞΗ ΔΡΟΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Η εκκίνηση του Αγώνα Δρόμου των 10 χλμ και των 5 χλμ γίνεται μπροστά από την Πλατεία Δαβάκη επί της Ελευθερίου Βενιζέλου (Θησέως). Σημειώνεται ότι οι δρομείς θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της Εκκίνησης μια ώρα τουλάχιστον πριν την έναρξη του Αγώνα. Να ληφθεί υπόψη ότι, από τις 8:00 και μετά ισχύει η μερική απαγόρευση κυκλοφορίας τροχοφόρων επί της Ελευθερίου Βενιζέλου(Θησέως)και για τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της αγωνιστικής διαδρομής των 10 χλμ και των 5 χλμ (βλέπε χάρτη διαδρομών).

ΑΦΕΤΗΡΙΑ – ΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Εμπρός από την Πλατεία Δαβάκη. Ώρα εκκίνησης:

  • Αγώνας 10 χλμ και Σκυταλοδορμία 4x2,5 χλμ: 08:30
  • Αγώνας 5 χλμ: 10:00
  • Αγώνας 2,5 χλμ: 11:00

 

ΧΩΡΟΙ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΔΡΟΜΕΩΝ

Όλοι οι δρομείς θα μπορούν να προθερμαίνονται επί της Ελευθερίου Βενιζέλου (Θησέως) εμπρός και πίσω και από την αψίδα εκκίνησης.

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ & ΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

Οι δρομείς θα πρέπει να τοποθετήσουν τα προσωπικά τους αντικείμενα και τον ιματισμό τους μέσα σε πλαστικό σάκο που θα παραλάβουν μαζί με τον αριθμό συμμετοχής τους από το Κέντρο Εγγραφών & Διανομής Υλικού στην Πλατεία Δαβάκη.

Ο πλαστικός σάκος με τα προσωπικά αντικείμενα, για όσους δρομείς το επιθυμούν, θα πρέπει να έχει παραδοθεί το αργότερο 15 λεπτά πριν την εκκίνηση, σε συγκεκριμένη - οριοθετημένη περιοχή που βρίσκεται πάνω στην Πλατεία Δαβάκη. Η παραλαβή των πλαστικών σάκων, αμέσως μετά τον τερματισμό, θα γίνεται, με τη βοήθεια εθελοντών, από τους ίδιους τους δρομείς και από το συγκεκριμένο οριοθετημένο χώρο, με την επίδειξη του αριθμού συμμετοχής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πάνω στο σάκο θα πρέπει να έχει κολληθεί η να αναγράφεται ευκρινώς ο αριθμός συμμετοχής του δρομέα. Ο σάκος πρέπει να είναι καλά κλεισμένος και δεν πρέπει να περιέχει, χρήματα, τιμαλφή ή φάρμακα. Οι διοργανωτές δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας αντικειμένων αξίας.

 

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Εμφιαλωμένο νερό παρέχεται στους δρομείς του Αγώνα Δρόμου των 10 χλμ και των 5 χλμ, στην Εκκίνηση και τον Τερματισμό καθώς και στο μέσο της διαδρομής (2,5 χλμ. για τους αγωνιζόμενους στον αγώνα των 5 χλμ και στο 5ο χλμ. για τους αγωνιζόμενους στα 10 χλμ).

Επιπλέον, θα διατίθενται ισοτονικά ποτά για τους αγωνιζόμενους στα 10 χλμ.

ΧΗΜΙΚΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ

Χημικές τουαλέτες για την εξυπηρέτηση των συμμετεχόντων θα υπάρχουν στην Εκκίνηση στην Πλατεία Δαβάκη.

ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Χρονικό όριο για την ολοκλήρωση του Αγώνα Δρόμου 10 χλμ και της Σκυταλοδρομίας 4x2,5 χλμ είναι τα ενενήντα (90΄) λεπτά, του Αγώνα Δρόμου των 5 χλμ τα εξήντα ( 60 ) λεπτά και του Αγώνα Δρόμου των 2,5 χλμ τα τριάντα (30) λεπτά. Oι Αγώνες σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 11:30.

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ

Όλοι οι δρομείς αμέσως μετά τον τερματισμό παραλαμβάνουν το μετάλλιο και το δίπλωμά τους.

Επίσης, πρέπει να παραλαμβάνουν τα προσωπικά τους αντικείμενα.

 ΑΠΟΝΟΜΕΣ ΕΠΑΘΛΩΝ

Έπαθλα (μετάλλιο και δίπλωμα) απονέμονται στους τρεις πρώτους νικητές της γενικής κατάταξης

Ανδρών και Γυναικών για κάθε αγώνα, ενώ κύπελλο απονέμεται μόνο στον πρώτο αθλητή και την

πρώτη αθλήτρια κάθε αγώνα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Μετά τη λήξη κάθε αγώνα ανακοινώνονται άμεσα τα επίσημα αποτελέσματα των πρώτων δρομέων. Τα αποτελέσματα για όλους τους συμμετέχοντες ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.kallithearun.gr μετά τη λήξη των αγώνων.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η Ο.Ε. συνεργάζεται με επίσημο φωτογραφικό πρακτορείο, από όπου όλοι οι συμμετέχοντες μπορούν να προμηθευτούν φωτογραφικό υλικό.

 

Σας Ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Οργανωτική Επιτροπή “Τρέχοντας στην Καλλιθέα – Kallithea Run”

 

 

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ «Τρέχοντας στην Καλλιθέα – Kallithea Run

Για να απολαύσετε τη μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε κάποιον από τους αγώνες της διοργάνωσης “Τρέχοντας στην Καλλιθέα – Kallithea Run” και να μη θέσετε τον εαυτό σας σε τυχόν κίνδυνο, θα πρέπει να είστε σε καλή φυσική κατάσταση και υγιείς την ημέρα του αγώνα.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ως Οργανωτική Επιτροπή, χαιρόμαστε για τη συμμετοχή σας. Είμαστε όμως ηθικά υποχρεωμένοι να επιστήσουμε την προσοχή σε όλους τους συμμετέχοντες και ειδικότερα σε όσους δεν προετοιμάστηκαν επαρκώς το προηγούμενο διάστημα για κάποιον από τους αγώνες της διοργάνωσης “Τρέχοντας στην Καλλιθέα – Kallithea Run”. Όλοι πρέπει να γνωρίζουν πως, είτε έχουν κάνει ιατρικό check up, ιδιαίτερα καρδιολογικό, είτε όχι, είτε υπάρχει προηγούμενο πάσης φύσεως ιατρικό πρόβλημα, σε κάθε περίπτωση, η ευθύνη συμμετοχής ή μη βαραίνει αποκλειστικά τον αθλητή. Τα παρακάτω αποσκοπούν στην καλύτερη δυνατή ενημέρωση όλων των συμμετεχόντων, συμβάλλουν στην απόδοσή σας, στην ευχάριστη και ασφαλή σας συμμετοχή.

ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Αποφύγετε την έντονη προπόνηση και ξεκουραστείτε από νωρίς. Ετοιμάστε αποβραδίς τα απαραίτητα για τη συμμετοχή σας. Το δείπνο να είναι ελαφρύ και, αναλογικά, πλούσιο σε υδατάνθρακες (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες). Να μην ξεχάσετε την ενυδάτωσή σας, ιδιαίτερα, αν για την ημέρα του αγώνα προβλέπεται υψηλή για την εποχή θερμοκρασία. Αποφύγετε τα οινοπνευματώδη.

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

  • Μην τρέξετε αν δεν αισθάνεστε καλά, ακόμα και αν πρόκειται για κάτι που επιθυμείτε πολύ και προετοιμαστήκατε γι αυτό. Τα περισσότερα ιατρικά περιστατικά συμβαίνουν σε αθλητές οι οποίοι, παρόλο που δε αισθάνονται καλά, συμμετέχουν κανονικά, διότι δεν θέλουν να χάσουν το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός. Αν νιώθετε ότι έχετε πυρετό, εάν κάνετε εμετούς, αν έχετε διάρροια ή πόνους στο στήθος, παρακαλούμε μην λάβετε μέρος σε κανένα αγώνα δρόμου. Να μην ρισκάρετε την υγεία σας.
  • Ντυθείτε με τα κατάλληλα ρούχα, ανάλογα με τον καιρό. Φορέστε παπούτσια που έχετε ξανατρέξει και γνωρίζετε ότι δεν θα σας δημιουργήσουν φουσκάλες.
  • Προγευματίστε μερικές ώρες πριν την ώρα εκκίνησης, πολύ ελαφρά, αποφεύγοντας τα λίπη.
  • Ξεκινήστε έγκαιρα για την Αφετηρία και αποφύγετε οτιδήποτε θα μπορούσε να σας δημιουργήσει stress.
  • Ξεκινήστε τον αγώνα σας καλά ενυδατωμένοι. Μέχρι μισή ώρα πριν τον αγώνα μπορείτε να καταναλώσετε 250ml νερό.

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια της επιβάρυνσης τόσο αυξάνεται η σημασία της τακτικής ενυδάτωσης και της κατάλληλης τροφοδοσίας. Να πίνετε τακτικά, αλλά να μην το παρακάνετε. Να προτιμάτε τα σκευάσματα που έχετε ήδη δοκιμάσει. Να προτιμάτε τα ρευστά και παχύρευστα σκευάσματα που αφομοιώνονται ευκολότερα από τον οργανισμό.

Τρέξτε ελαφρά, ιδιαίτερα αν το επίπεδο της προετοιμασίας σας για τον αγώνα που τρέχετε δεν ήταν ικανοποιητικό. Ακολουθήστε αυτή τη συμβουλή και το πιο πιθανό είναι να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις του χωρίς να χρειαστείτε κάποια ιατρική βοήθεια. Ιατροί και εθελοντές βρίσκονται στη διαδρομή και θα καλύψουν υγειονομικά τον αγώνα.

ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ

Όταν τερματίσετε, μη σταθείτε ακίνητοι. Συνεχίστε να περπατάτε, ειδικά όταν αισθάνεστε ότι ζαλίζεστε και πιείτε αρκετά υγρά, ώστε να αναπληρώσετε αυτά που χάθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Πηγαίνετε στο χώρο που θα παραλάβετε τα πράγματά σας, όσο γίνεται πιο γρήγορα, πάρτε το σακίδιό σας και φορέστε στεγνά και ζεστά ρούχα. Στη συνέχεια, φροντίστε να πίνετε κάτι, αλλά αργά, καθώς και να φάτε, πάντα με τον ίδιο ρυθμό. Μετά τον τερματισμό μην πιείτε μεγάλες ποσότητες νερού.

Αν, για οποιοδήποτε λόγο, αισθανθείτε ατονία, ζάλη, αδυναμία να κινηθείτε, αναζητήστε αμέσως το παρευρισκόμενο ιατρικό προσωπικό.

 

Σας Ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Οργανωτική Επιτροπή “Τρέχοντας στην Καλλιθέα – Kallithea Run